Wettelijke garantie

Voor alle artikelen die je bij ons koopt, geldt de wettelijke garantie.
Wettelijke garantie wil zeggen dat een product datgene is of moet doen wat de consument er in alle redelijkheid van mag verwachten.
Extra garanties gelden onverminderd de wettelijke garantie.

Extra garantie
De extra door ilumio aangeboden garantie voor de producten geldt voor 5 jaar, vanaf de leverdatum.
 
Deze garantie bevat het mechanisme, de steunen en de bedieningskoorden.
De elektrische onderdelen hebben 5-jarige garantieperiode vanaf de productiedatum, zonder batterijen.

De klacht wordt gedekt door de garantie indien deze geen oorzaak is van:  
1. een opzettelijke beschadiging of nalatig gebruik van het product
2. onvoorzichtig gebruik of een nalatig onderhoud van het product 
3. een normale achteruitgang van het product door tijd
4. een beschadiging door de gebruiksaanwijzing niet of slecht toe te passen.

Herroepingsrecht

Ben je niet tevreden over onze producten of diensten?
Heb je een gebrekkige bestelling ontvangen? Is er een defect aan je product binnen de garantieperiode?

Neem contact op met onze Klantenservice via 030 - 200 1047 of stuur ons een mail via info@ilumio.nlJe krijgt binnen 24 uur antwoord.

Herroepingsrecht
Alle producten in het assortiment van ilumio zijn maatwerkproducten. Alle gordijnen en jaloezieën worden namelijk naar instructies van de klant op maat vervaardigd. Het herroepingsrecht is niet van toepassing op deze maatwerkproducten. 

Praktische oplossingen

De transparante sluiting die vasthangt aan het koord van je rolgordijn dient als veiligheidsmechanisme voor je kind. Gebruik het bedieningskoord altijd met zorg. 
 
Als het bedieningskoord van je gordijn los komt van de doorschijnende sluiting of als het bedieningskoord volledig loskomt van het mechanisme, kan je ze altijd gemakkelijk terugplaatsen.
 
Verwijder eerst de eindkapjes die over de steunen zitten. Haal het gordijn helemaal op en voeg het bedieningskoord toe in de kleine voorziene inkepingen.

Zorg ervoor dat de transparante sluiting aan de voorkant en aan de bovenkant zit tijdens deze handeling. Alles ok? Schuif dan de eindkapjes weer over de steunen en klaar!
 
Het is ook mogelijk dat het mechanisme defect is en dat dit vervangen moet worden. Neem contact op met onze Klantenservice per telefoon 030 - 200 1047 of per mail info@ilumio.nl. We sturen je binnen 72 uur een nieuw onderdeel.  

Beschadigde producten

Een klacht of een defect product na de garantieperiode
Ook na de garantieperiode van je product blijven jou ter beschikking voor gerechtvaardigde klachten.
Als je om reparatie of vervanging vraagt na de garantieperiode, is het mogelijk dat we je een bijdrage in lijn met de kosten vragen.

In dat geval word je van te voren op de hoogte gebracht.
  
Goederen die tijdens het transport beschadigd zijn geraakt  
Je product wordt met zorg ingepakt. Toch kan het voorkomen dat je bestelling tijdens het transport beschadigd raakt. Bij de aflevering van je bestelling raden we je aan om de staat van het pakket en je product te controleren en om te kijken of je bestelling volledig is.

Als je twijfelt over de inhoud of staat van je pakje, raden we je aan om de levering te weigeren.
Vermeld precies de reden op je leveringsbon. We werken nauw samen met NE Distriservice om leveringsmoeilijkheden te regelen.

Volg de volgende stappen om je bestelling zo snel mogelijk te laten vervangen of compleet te maken:

1. Geef door aan de koerier dat het pakje beschadigd is

2. Breng onze Klantenservice zo snel mogelijk op de hoogte van het probleem per mail info@ilumio.nl of per telefoon 030 - 200 1047
3. Ontvang een bevestiging per mail of per telefoon met de te volgen stappen.

Wishlist

Selecteer je favoriete artikel en zet hem op je Wishlist.

Wie weet krijg je hem wel cadeau!

Verlanglijst is leeg
%% item.title %%

%% item.title %%

%% item.functionalName.title %%

%% loginResultMsg %%

%% login.email %%

Maak een afspraak!

Wil je graag advies of graag eerst de collectie zien en voelen alvorens je beslissing te maken?

Maak dan gratis een afspraak met een adviseur. Dit kan zowel bij jou thuis als in een van onze winkels!

Thuis

Kiezen vanuit je luie stoel?
Maak een afspraak met een van onze
adviseurs voor gratis advies bij jou thuis.

Zo zie je meteen welke stoffen en kleuren
goed bij jouw ramen en interieur passen.

Winkel

Kiezen in een winkel bij jou in de buurt?
Maak vrijblijvend een afspraak met een
van onze adviseurs!

Bekijk daar de kleuren en stoffen uit onze
collectie en kies het ideale model voor
jouw woning!

Afspraak maken?

Klik dan hier