We zijn er om je te helpen, je te begeleiden en je te adviseren.
Spreek ons aan via de online chat op de website of per telefoon op 030 - 200 1047.
We staan je graag telefonisch te woord van maandag t/m vrijdag van 9u - 17u.
Of stuur al je vragen door per mail naar info@ilumio.nl. Je ontvangt binnen 24 uur een antwoord.
De uitgebreide ilumio-collectie biedt verschillende soorten binnenzonwering. Hieronder een selectie uit onze collectie:
Alle producten in onze plus & premium collectie worden op maat gemaakt. Wij zijn al meer dan 45 jaar gespecialiseerd op het gebied van raamdecoratie op maat. Omdat elk raam zo verschillend is, is een aangepaste oplossing vereist voor elk interieur.
Onze producten zijn van de hoogste kwaliteit en worden ingekocht bij A-kwaliteit leveranciers.
Als je twijfelt aan de kleur van je raamdecoratie kun je tot 5 gratis stalen bestellen! Hiermee kun je perfect bekijken of de kleur en het materiaal met jouw interieur matcht. Op de pagina van het product zie je een knop met "Bestel kleurstaal", met deze knop plaats je de staal in je winkelmand.
Een selectie van onze producten zijn op te hangen zonder boren, dit geldt niet voor alle producten. De volgende producten zijn hiervoor geschikt:
Klemsteunen zijn steunen welke om het raam geklemd kunnen worden om zodoende de raamdecoratie te bevestigen zonder dat er in het kozijn geboord moet worden.
Spandraden zijn draden die de raamdecoratie geleiden. Als je een draaikiepraam kiept, dan kan het product vrij naar beneden hangen. Spandraden zorgen ervoor dat de raamdecoratie tegen het raam geklemd zit en dus niet loshangt.
Het bestellen van stalen is mogelijk voor alle producten op onze website. Bij elk product in de webshop vind je een knop 'Bestel kleurstaal'. Met die knop plaats je de staal in je winkelmand. Heb je alle stalen die wilt ontvangen in de winkelmand geplaatst? Klik dan op bestellen en vul jouw gegevens in. Je ontvangt dan binnen vijf werkdagen de stalen.
Ga voor meer informatie naar deze pagina.
De sticker met het kleurnummer zit meestal de achterzijde van de staal. Bij sommige stalen zit deze sticker aan de voorzijde, dit zijn we aan het veranderen zodat er meer van de voorzijde zichtbaar blijft en je zo een goede keuze kunt maken.
Voor houten en pvc jaloezieën zijn de voor- en achterzijde van de staal hetzelfde. Bij aluminium jaloezieën is de bolle kant de voorzijde.
Bij twijfels helpt onze klantenservice je graag.
Het opmeten van je ramen is met heel eenvoudig. Kies voor onze meetservice of meet het zelf op. Bekijk de uitgebreide uitleg op onze pagina over meten.
Twijfel je nog? Onze klantenservice kun je, als je foto's mailt van je raam, advies geven. Geef in jouw mail aan welke soort raamdecoratie je overweegt. Neem contact op per mail info@ilumio.nl of per telefoon 030 - 200 1047.
Op onze dakraampagina vind je een stappenplan om de juiste maat van je dakraam te vinden. Zodra je de maat hebt gevonden vind je op deze pagina ook een tabel waarin je kunt zien welke code overeenkomt met uw dakraam. Op basis van de code is het opmeten van je dakraam overbodig.
In je pakket vind je een gedetailleerde handleiding om je nieuwe raamdecoratie op te hangen. Je kunt ook de instructies downloaden op deze pagina of instructiefilmpjes bekijken op ons Youtube kanaal.
Ja dat kan! Voor een scherpe meerprijs van €39 per product komt een specialist jouw gordijnen monteren zodat alles er meteen piekfijn uitziet. Op deze pagina vind je alle informatie over de montageservice van ilumio.
ilumio heeft verschillende oplossingen voor raamdecoratie zonder te boren. Zo hang je het op zonder gaten te boren in je muur of raamkozijn.
Advies nodig? Neem contact op met één van onze experts via 030 - 200 1047.
Voor de veiligheid van kleine kinderen is de bedieningslengte door regelgeving bepaald. Bij onze raamdecoratie leveren wij de voorgeschreven veiligheidsmechanismen mee
De bedieningslengte per productgroep is te vinden op de meetpagina:
Je kan je gewenste raamdecoratie rechtstreeks online bestellen.
Kies jouw favoriet. Volg de stappen en bestel eenvoudig jouw artikel.
Wil je graag persoonlijk advies ?
Neem contact op met onze Klantenservice via 030 - 200 1047 of stuur een mail naar info@ilumio.nl.
Controleer of alle velden correct zijn ingevuld en dat je de algemene voorwaarden hebt geaccepteerd!
Heb je problemen in de betaalomgeving? Mogelijk heb je te lang gewacht met het uitvoeren van de betaling of je creditcard is niet veilig voor 3D-secure. In het tweede geval raden we je aan contact op te nemen met je eigen bank.
Natuurlijk kan je altijd contact opnemen met onze klantenservice per telefoon via 030 - 200 1047 of stuur een mail naar info@ilumio.nl
Controleer of je geen spaties tussen letters en cijfers hebt gebruikt. Ook is het mogelijk dat de server die de btw-nummers beheert tijdelijk niet beschikbaar is. Probeer het later opnieuw!
Je kan altijd contact opnemen met onze klantenservice op 030 200 1047 of stuur een mail naar info@ilumio.nl zodat we een oplossing kunnen vinden.
De raamdecoratie die je bestelt wordt altijd op maat gemaakt. Denk er goed om dat je de juiste afmetingen aan ons doorgeeft.
Toch al besteld en een foutje gemaakt? Kan gebeuren. Je kunt tot 14:00 uur de volgende werkdag wijzigingen doorgeven of kosteloos annuleren.
Heb je twijfels over je afmetingen? Neem contact op met onze Klantenservice, we helpen je graag!
Je kunt ons bereiken via 030 - 200 1047. Per mail via info@ilumio.nl of via de chat op onze website.
Bij ilumio kun je betalen via:
Vul de code in tijdens het bestelproces. Dit kan in je winkelmand of in de samenvatting van je bestelling.
We kunnen de factuur naar je toesturen na levering van je bestelling. Stuur een e-mail naar info@ilumio.nl en we mailen je factuur binnen 1 werkdag toe.
Jouw gegevens worden gebruikt om je bestelling te leveren op het juiste adres en worden in geen geval doorgegeven aan derden.
Met jouw toestemming gebruiken we je persoonlijke gegevens om je op de hoogte te houden van onze laatste nieuwtjes, onze exclusieve collecties, speciale promoties en andere leuke acties in onze nieuwsbrief.
Je bestelling wordt met zorg ingepakt door onze productie en wordt daarna vervoerd door NE Distriservice, DPD of TNT.
Zodra je bestelling klaarstaat, ontvang je automatisch een mail met de verzendgegevens.
Zo kan je jouw bestelling tracken en de status van je bestelling opvolgen. Als je vragen hebt met betrekking tot de levering van jouw bestelling kun je het beste onze klantenservice benaderen via 030 - 200 1047.
Indien je kiest voor onze montageservice breng de monteur je nieuwe raamdecoratie mee.
Al onze producten worden binnen 15 werkdagen bezorgd.
In geval van vertraging, sturen wij jou een mailtje met de verwachte leverdatum.
Absoluut! Je mag gerust een ander bezorgadres kiezen dat verschilt van je thuisadres.
Je kunt verschillende bezorgadressen invoeren op de check out pagina. Een ideale oplossing als je liever je bestelling bijvoorbeeld liever op het werk laat bezorgen.
Als je je pakket eenmaal hebt ontvangen controleer dan altijd de inhoud.
Mocht er iets ontbreken of beschadigd zijn neem dan zo snel mogelijk contact op met onze Klantenservice.
Breng onze klantenservice binnen 7 dagen na ontvangst op de hoogte van de situatie per mail info@ilumio.nl of per telefoon 030 - 200 1047.
We willen dat je zo lang mogelijk kan genieten van je raamdecoratie. Daarom geven we je naast de wettelijke garantie maar liefst een garantie van 5 jaar vanaf het moment dat je je bestelling ontvangt. Wij staan altijd klaar om je te helpen, ook na je aankoop.
Ga naar deze pagina voor meer informatie over de garantie.
Alle producten in het assortiment van ilumio zijn maatwerkproducten. Alle gordijnen en jaloezieën worden namelijk naar instructies van de klant op maat vervaardigd. Het herroepingsrecht is niet van toepassing op deze maatwerkproducten.
Uitzondering op deze regel zijn de dakraam rolgordijnen, deze producten hebben standaardmaten. Hierop geldt het herroepingsrecht. Meer hierover op deze pagina.
Graag binnen 7 dagen na ontvangst van je bestelling een e-mail naar info@ilumio.nl sturen met een foto die laat zien dat je het verkeerde product hebt ontvangen.
Kloppen de afmetingen niet? Gebruik dan een meetlint om aan te tonen dat ze niet correct zijn. Voeg ook een foto van het etiket op de verpakking toe.
Indien je een klacht hebt over onze producten of onze service, dan kun je contact met ons opnemen via info@ilumio.nl of telefonisch via 030 - 200 1047.
Als je een klacht hebt ingediend sturen wij een ontvangstbevestiging. We zullen binnen 1 werkdag op je klacht reageren. Mocht je het niet eens zijn met de oplossing of komen we er samen niet uit? Dan kunt je jouw klacht
voorleggen aan de Geschillencommissie Thuiswinkel (www.sgc.nl) of de Geschillencommissie via
het Europees ODR Platform (https://ec.europa.eu/consumers/odr/).
Elk product wordt op maat gemaakt. De prijs van de artikelen wordt automatisch weergegeven na het invoeren van je afmetingen op de productpagina.
De "vanaf"-prijs is de prijs van de kleinste afmeting van het desbetreffende product.
Ja, de weergegeven prijzen zijn inclusief BTW.
Je aankoop wordt rechtstreeks geleverd vanuit onze productie, zonder tussenstops. Daarnaast onderhouden we voortdurend contact met onze leveranciers om je als klant te laten genieten van dit voordeel.